marți, 23 iunie 2015

Smiley - Acasă


Pot spune că sunt doar un om
Că povestea mea-i ca toate celelalte,
M-am născut, trăiesc şi-o să mor
Şi voi fi judecat după fapte.
Dar sigur am drumul meu,
Nu am niciun semn de întrebare.
Câteodată e greu să fiu eu,
Dar nu vreau să fiu un oarecare.

Vreau să cânt, să visez şi să râd
Să nu uit să mă joc câteodată.
Şi-atunci când în lume voi pleca,
Să nu uit să mă-ntorc acasă.

Vreau să cânt, să visez şi să râd
Să nu uit să mă joc câteodată.
Şi-atunci când în lume voi pleca,
Să nu uit să mă-ntorc acasă.

Şi-atâta timp cât mai respir
Vreau să rămân copil,
Vreau să mă bucur de viaţă
Că nu se ştie când mai vin,
Vreau să beau cât se cuvine,
Să stau cu cine vine,
Să-mi iubesc prietenii aşa cum mă iubesc pe mine.
Vreau să gust din plăcere,
Să trec peste durere
Ştii că viaţa oferă doar celui care cere,
Celui care cere.

Şi-mi vine câteodată să plec,
S-o las baltă de tot
Şi-atunci îmi amintesc că în viaţă nu există: „Nu pot”

Vreau să cânt, să visez şi să râd
Să nu uit să mă joc câteodată.
Şi-atunci când în lume voi pleca,
Să nu uit să mă-ntorc acasă.

Vreau să cânt, să visez şi să râd
Să nu uit să mă joc câteodată.
Şi-atunci când în lume voi pleca,
Să nu uit să mă-ntorc acasă.

Şi-mi vine câteodată să plec,
S-o las baltă de tot
Şi-atunci îmi amintesc că în viaţă nu există: „Nu pot”

Vreau să cânt, să visez şi să râd
Să nu uit să mă joc câteodată.
Şi-atunci când în lume voi pleca,
Să nu uit să mă-ntorc acasă.

Vreau să cânt, să visez şi să râd
Să nu uit să mă joc câteodată.
Şi-atunci când în lume voi pleca,
Să nu uit să mă-ntorc acasă.

Vreau să cânt, să visez şi să râd
Să nu uit să mă joc câteodată.
Şi-atunci când în lume voi pleca,
Să nu uit să mă-ntorc acasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu