marți, 23 iunie 2015

Shift feat. Andra - Avioane de hârtie


Shift: 
A, B, C, D, E, 
La-nceput citeşti pe litere, 
Şi viaţa pare-o poezie 
Nu ştiai că poţi să zbori 
În avioane de hârtie. 
Spunea profu' de mate 
"Istrate, tu visezi, n-o să ajungi departe! " 
E ciudat cum trece timpu' 
Complicat, ca defapt e-atât de simplu. 
Mi-au spus că nu se poate, 
Dar nu le-am dat dreptate, 
Şi cea mai tare parte 
E că visele devin realitate... 

Andra: 
Vino cu mine 
Şi-ai să poţi cânta, 
Chiar dac-ai pierdut 
Tot ce mai conta, 
E-o lume-n care-i simplu să zbori. 
Vino cu mine 
Să pictăm culori, 
Peste cerul gri, dincolo de nori, 
E-o lume-n care-i simplu să zbori. 
În avioane de hârtie, ie, ee.

Shift: 
Şi scriu dorinţe pe avioane de hârtie 
Când eram mic asta părea o fantezie, 
Azi e o nouă melodie. 
Stau cu chirie, deci tre să-mi ţin speranţa vie 
Sunt român, deci tre' să trag tare 
Şi tre' să am răspunsuri la orice întrebare, 
Îmi bate inima atât de tare, cardio, 
Când îmi aud piesa în cluburi şi la radio. 
Mi-au spus că nu se poate, 
Dar nu le-am dat dreptate, 
Şi cea mai tare parte-i că visele devin realitate. 

Andra: 
Vino cu mine 
Şi-ai să poţi cânta, 
Chiar dac-ai pierdut 
Tot ce mai conta, 
E-o lume-n care-i simplu să zbori. 
Vino cu mine 
Să pictăm culori, 
Peste cerul gri, dincolo de nori, 
E-o lume-n care-i simplu să zbori. 
În avioane de hârtie, ie, ee. 

OH! Şi nu au motor, 
Nu au elice, 
Dar zboară uşor. 
Speranţa e vie, în avioane de hârtie. 
E-o fabrică de vise-acolo-n inima ta 
Nu te da bătut şi o să poţi decola, 
În avioane de hârtie, 
Avioane de hârtie... 

Vino cu mine 
Şi-ai să poţi cânta, 
Chiar dac-ai pierdut 
Tot ce mai conta, 
E-o lume-n care-i simplu să zbori. 
Vino cu mine 
Să pictăm culori, 
Peste cerul gri, dincolo de nori, 
E-o lume-n care-i simplu să zbori. 
În avioane de hârtie, ïe, ee.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu